My Photo
Name:
Location: Gothenburg, Sweden

Gawdäämn rubbertreehugger

Sunday, September 01, 2002

glömde igen........

......varför jag borde göra mig det fuckin besväret att leva dvs det borde jag inte :C
min familj tycker om att påminna mig om hur jäla otrevlig o ego jag är så om jag satte mig mot en stock på en bc-strand och käkade sömnpiller skulle de få se :D
Passande dikt av Fröding:
--------
EN STRANDVISA
Är det ljuvt att sköljas
under sorl och sus
av en klangfull böljas
gång till dödens hus?

Är det skönt att drunkna
i en havsvågs famn,
är för alla sjunkna
djupt i djup en hamn,

där för brott och ånger,
vilka stormar vilt,
ljuda sorgens sånger
sonande och milt?

Men vem vågar språnget,
fast ens liv är ött,
fast ens hopp är gånget,
från en värld, som dött,

dött, där ögat skådar,
dött, där örat hör,
och fast allt bebådar
att jag ändå dör?
--------


PPPPPS. d e nån sorts personalfest snart och nån tyckte jag borde gå på den ”för att komma in i gänget lite” :( asså vafaaaaaan, trodde jag var lagom inne i gänget.... sitter jämt o ler åt deras internhumor. men på festen skulle jag som vanligt vara den enda nyktra och allvarliga vicket skulle leda till att jag efter festen FORTFARANDE ”inte skulle vara inne i gänget” och då...............................
säger jag ”men jag dricker inte så det är ändå inte kul för mig på fester” skulle de säga ”men lilla vän, deeeet gör väl inget :D” HAAAAAAAHAAAAAAAAAHAAAAAA

0 Comments:

Post a Comment

<< Home