My Photo
Name:
Location: Gothenburg, Sweden

Gawdäämn rubbertreehugger

Sunday, September 21, 2003

ARDENNERPÅLLZ & BALDER!!!

var på liseberg igår då där det var lantbruksmässa och de radade upp koraser vars mjölk innehåller ”hyfsat mycket protein”........ heh... hehehe... HAHAHAHAHA!!! HAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA HA!!!!!!!!!!!!

WEAN YERSELVES!!!

(oh god, jag vet. nästa gg jag springer på en keps-broderarfirma ska jag beställa en snygg keps med texten WEANED. phett. phettphritt i mean.)

iaf, det var 2 phett massiva ardennerston där som jag fotade såklart..... ooooo ville man rida barbacka lite lr :P

sen åkte jag balder, vicket jag änna var tvungen att göra under dess första år och allt. köpte skrikfotot. störande att man måste ägna halva tiden åt att ducka för halshuggningsanordningarna.

och jag åkte höjdskräcken, för 2a ggn. go den e.

man hann åka typ 3 grejer på 2 h. nästa år ska jag fan gå dit en turistfri, kall, mulen vardag och skaffa åkpass OCH DÅÅÅÅÅ.......... ahhhhhhhhhhhhhh.........

0 Comments:

Post a Comment

<< Home