My Photo
Name:
Location: Gothenburg, Sweden

Gawdäämn rubbertreehugger

Saturday, December 04, 2004

CLOSET LAND!!!!!!

jag har hittat dvd:n......den e från spanien!! :D tierra de armarios........ssssssss....

kanske kollar på den ikväll, den lär ju vara uberjävligt äcklig :B fast alla blir int påverkade........jag blir d säkert int *SNYFT*

hmm......

jag måste ju int kolla, but why deny the INTERROGATOR? he’s so LONGING to see me. do i detect a flicker of FEAR? ah, yes. an interrogator’s [tomato & garlic] KISS, one can only imagine what THAT must be like to endure. it is said to be nearly UNBEARABLE to witness but i’ll do my BESSSSSST...........

obs jag är fan int rädd för att glo på closet land, jag behövde bara nåt att hänga upp snapes lilla cool-speech på. :9 hope i got it right :p

hell, jag fuckin gillar ju tomat + vitlök...mmmmmmmmmm...tortera mig du, alan.......

nu är jag sugen på vitlök......

-------------------------------------------------- ------------

oh & jag har köpt vinterdojor på blue turtle :9

trail boot! http://www.blueturtle.se/go/3353/sv-SE/DesktopDefault.aspx fast i en butik på jorden asså

*snubblar i trappa & dör*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home